Junior Consultant (opiskelijalle)

Ensiluokkainen mahdollisuus hankkia ICT-alan työkokemusta

HALUATKO SUKELTAA SYVÄLLE ICT-REKRYTOINTIEN MAAILMAAN?

Etsimme omaan organisaatioomme sopivaa henkilöä tukemaan kasvuamme. Tehtävä on määräaikainen ja osa-aikainen ja sen hoitoon on budjetoitu 20-30 tuntia kuukaudessa. Uskomme tehtävän sopivan erityisesti AMK- tai yliopisto-opiskelijalle, joka toivoo laajentavansa kokemustaan IT-tietotyön pariin. Käytännössä työtä voi tehdä lokaatioriippumattomasti tietokoneen ja internet-yhteyden välityksellä. Lisäksi päivittäisen työajan voi valita suhteellisen vapaasti.

Varsinaista tehtäväkohtaista työkokemusta ei tarvita välttämättä ollenkaan, sillä valittu henkilö perehdytetään ja koulutetaan tehtävän hoitoon.

Työtehtäviin kuuluu ensisijaisesti yhtiön henkilöstöhankintaan liittyvien toimeksiantoihin kartoitus, ja toteutus sisältäen tiedonhaun sekä yhteydenpidon käynnistämisen . Lisäksi tehtäviin kuuluu kirjata tulokset taustajärjestelmiin ja ad-hoc raportoida akuutteja toimenpiteitä vaativat tulokset omalle lähiesimiehelle.

Tehtävän menestyksekäs hoito edellyttää kiinnostusta vaikuttamiseen ja operoimiseen yritysasiakaskentässä. Luonteenpiirteinä tehtävä vaatii ulospäinsuuntautuneisuutta, verkostoitumiskykyä, menestymisnälkää, ilmaisukykyä ja supliikkia sekä reipasta ja tehokasta toimintatyyliä multitaskata ja mennä asioissa mukavalla tempolla monikanavaisesti eteenpäin.

Yllä lueteltujen piirteiden ohella arvostetaan, että valittu henkilö on järjestelmällinen, huolellinen ja pitkäjänteinen. Hän ei vierasta uusiin toimeksiantoihin ryhtymistä eikä toisinaan tiukkojakaan aikatauluja, vaan pikemminkin nauttii uusien projektien alkamisen synnyttämästä positiivisesta vireestä.

Työtehtävän hoidosta maksetaan tuntipalkkaa toimitetuista tunneista sekä onnistumispalkkiota tuloksista. Tehtävään sisältyy mukavat kasvu- ja etenemismahdollisuudet nopeasti kehittyvässä yhtiössä.

Tehtävään sopivalta henkilöltä odotetaan kokemusta yhdeltä tai useammalta seuraavista osa-alueista:

  • IT projektien johtaminen
  • Ketterillä menetelmillä toteutettavat sovelluskehityshankkeet
  • Sähköinen asiointi - web palvelut, mobiilisovellukset
  • Tietovarastohankkeet
  • Infraprojektit
  • Asiakasrajapinnassa työskentely
  • Sujuva suomen kieli

Odotetaan:

  • useiden vuosien ansioitunutta kokemusta projektien johtamisesta
  • tuorehkoa kokemusta ja dokumentoituja näyttöjä 
  • hyvä suullinen ja kirjallinen englannin kielen taito
  • valmius haastaa tarvittaessa projektin kulloinkin vallitseva tilanne henkilökohtaisella näkemyksellä ja asiantuntemuksella 

Arvostetaan:

  • tehtäväalakohtainen kertynyt substanssiosaaminen (esim. aikaisemmin asiantuntijan roolissa)
  • projektinhallinan sertifikaatit 
  • sopiva koulutustausta
  • hyvä paineensieto- ja reagointikyky, koska nopeasti muuttuvien tilanteiden käsittelyssä tarvitaan osin heuristisia päätöksiä ja muutoskyvykkyyttä

Aloitus: heti
Työsopimus: toistaiseksi voimassa oleva, täysiaikainen
Lokaatio: Helsinki and/or remote (according to current covid-19 regulations and recommendations)
Työkieli: English/Suomi

Kontraktori Group Oy on vuonna 2014 perustettu henkilöstöpalvelualan asiantuntijayritys. Operoimme erityisesti teknologiaintensiivisillä toimialoilla kuten ohjelmistoteollisuus.

Etsimme nyt omaan organisaatioomme sopivaa henkilöä tukemaan kasvuamme. Tehtävä on määräaikainen ja osa-aikainen ja sen hoitoon on budjetoitu noin 30 - 60 tuntia kuukaudessa. Uskomme sen sopivan erityisesti AMK- tai yliopisto-opiskelijalle, joka toivoo laajentavansa työkokemustaan tietotyön pariin ja saavansa kosketusta korporaatioiden kanssa toimimisesta. Käytännössä työtä voi tehdä lokaatioriippumattomasti tietokoneen, internet-yhteyden ja puhelimen välityksellä. Lisäksi päivittäisen työajan voi valita suhteellisen vapaasti toimistoajan (9-17) sisällä.

Varsinaista tehtäväkohtaista työkokemusta ei tarvita välttämättä ollenkaan, sillä valittu henkilö perehdytetään ja koulutetaan tehtävän hoitoon.

Työtehtäviin kuuluu ensisijaisesti yhtiön asiakashankintaan liittyvien esitutkimusten toteutus sisältäen tiedonhaun sekä yhteydenpidon käynnistämisen kohdeyritysten päättäjäkenttään. Lisäksi tehtäviin kuuluu kirjata tulokset taustajärjestelmiin ja ad-hoc raportoida akuutteja toimenpiteitä vaativat tulokset omalle lähiesimiehelle.

Tehtävän menestyksekäs hoito edellyttää kiinnostusta vaikuttamiseen ja operoimiseen yritysasiakaskentässä. Luonteenpiirteinä tehtävä vaatii ulospäinsuuntautuneisuutta, verkostoitumiskykyä, menestymisnälkää, ilmaisukykyä ja supliikkia sekä reipasta ja tehokasta toimintatyyliä multitaskata ja mennä asioissa mukavalla tempolla monikanavaisesti eteenpäin.

Yllä lueteltujen piirteiden ohella arvostetaan, että valittu henkilö on järjestelmällinen, huolellinen ja pitkäjänteinen. Hän ei vierasta uusiin toimeksiantoihin ryhtymistä eikä toisinaan tiukkojakaan aikatauluja, vaan pikemminkin nauttii uusien projektien alkamisen synnyttämästä positiivisesta vireestä.

Työtehtävän hoidosta maksetaan tuntipalkkaa toimitetuista tunneista sekä onnistumispalkkiota tuloksista. Tehtävään sisältyy mukavat kasvu- ja etenemismahdollisuudet nopeasti kehittyvässä yhtiössä.